N |
Назва критерію |
Кількість балів |
1 |
Оригінальність ідеї, актуальність теми |
|
2 |
Драматургічна якість сценарію (трітменту), вибір стилю, опис головних героїв, художня правдивість конфліктів та їх вирішення |
|
3 |
Режисерське бачення. Режисерська експлікація фільму, привабливість режисерського бачення, відповідність режисерського бачення сценарній основі фільму |
|
4 |
Продюсерське бачення |
|
5 |
Маркетингова стратегія: ринкова привабливість проекту, розуміння цільової аудиторії, потенціал вітчизняної та міжнародної дистрибуції, перспектива фестивального успіху, наявність домовленості продюсера з дистриб'юторами та телекомпаніями |
|
6 |
Творчий потенціал: потенціал авторської групи, що заявлена для створення фільму (за умови, що є листи про наміри щодо участі в проекті). Успішний досвід реалізації кінопроектів в минулому основних членів творчої групи, художня якість попередніх робіт |
|
7 |
Відповідність ліміту витрат та масштабу кінопроекту, доцільність кошторисних витрат, співвідношення "мета - ціна - якість" |
|
8 |
Наявність інших джерел фінансування. Угоди та листи про наміри можливих партнерів та країн, у тому числі дистриб'юторів та телекомпаній |
|
9 |
Соціальна важливість проекту, виховний ефект, проголошення духовних, моральних, гуманістичних цінностей, сприяння створенню позитивного іміджу України |
|
|
|