Підпункт Порядку |
Гарантований стандарт |
Розмір компенсації споживачам, грн |
Періодичність надання |
|||
побутовим |
непобутовим |
|||||
малим непобутовим |
іншим |
|||||
Підпункт 1 пункту 3.3 глави 3 |
Надання даних про споживання електричної енергії |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 2 пункту 3.3 глави 3 |
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку |
45 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
Підпункт 3 пункту 3.3 глави 3 |
Розгляд звернення споживача щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 4 пункту 3.3 глави 3 |
Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 5 пункту 3.3 глави 3 |
Виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) |
Строк, визначений договором та/або ПРРЕЕ |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |
Підпункт 6 пункту 3.3 глави 3 |
Виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |