N
з/п

Вид інформації

Інформація для заповнення банком

1

2

3

1

1. Інформація про банк

2

Найменування

 

3

Номер і дата видачі банківської ліцензії

 

4

Адреса

 

5

Номер контактного(них) телефону(ів)

 

6

Адреса електронної пошти

 

7

Адреса офіційного вебсайта

 

8

2. Основні умови споживчого кредиту

9

Мета отримання кредиту

 

10

Цільова група клієнтів

 

11

Сума/ліміт кредиту, грн

 

12

Строк кредитування, дн./міс./р.

 

13

Процентна ставка, відсотки річних

 

14

Тип процентної ставки (фіксована/змінювана)

 

15

Реальна річна процентна ставка, відсотки річних

 

16

Власний платіж клієнта, відсотки від суми кредиту

 

17

3. Інформація про орієнтовну загальну вартість споживчого кредиту для клієнта

18

Загальні витрати за кредитом [уключаючи відсотки за користування кредитом, комісії банку та інші витрати клієнта на додаткові та супутні послуги банку, кредитного посередника (за наявності) та третіх осіб], грн

 

19

Орієнтовна загальна вартість кредиту для клієнта за весь строк користування кредитом (сума кредиту та загальні витрати за кредитом), грн

 

20

4. Порядок повернення споживчого кредиту

21

Періодичність погашення:

 

22

суми кредиту

 

23

відсотків за користування кредитом

 

24

комісій

 

25

Схема погашення

 

26

Спосіб погашення:

 

27

через термінал самообслуговування

(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)

28

через операційну касу

(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)

29

через систему дистанційного обслуговування

(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)

30

інший спосіб погашення

(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)

31

Попередження: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов договору та вимог законодавства України

32

5. Можливі наслідки в разі невиконання клієнтом обов'язків за договором

33

Неустойка (штраф, пеня) за прострочення сплати:

 

34

платежів за кредитом

 

35

відсотків за користування кредитом

 

36

інших платежів

 

37

Неустойка (штраф, пеня) за невиконання інших умов договору

 

38

Інші заходи:

39

право банку у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання

40

унесення інформації до кредитного бюро / Кредитного реєстру Національного банку України та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому

41

6. Права клієнта згідно із законодавством України

42

До укладення договору:

43

отримання від банку пояснень з метою оцінки договору з огляду на потреби та фінансовий стан клієнта

44

безкоштовне отримання на вимогу клієнта копії проєкту договору в паперовому або електронному вигляді (за його вибором), крім випадків, коли банк не бажає продовжувати процес укладення договору з клієнтом

45

звернення до банку щодо ознайомлення з інформацією, на підставі якої здійснюється оцінка кредитоспроможності клієнта, уключаючи інформацію, що міститься в бюро кредитних історій / Кредитному реєстрі Національного банку України

46

Після укладення договору:

47

відмова від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення цього договору (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою цим договором, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" або договором)

 

48

7. Прийняття рішення банком про розгляд заяви на отримання споживчого кредиту

49

Строк прийняття банком рішення за заявою (після отримання всіх необхідних документів), днів

 

50

Строк дії рішення банку за заявою, днів

 

51

8. Подання клієнтом звернення та терміни його розгляду

52

До банку:

53

перелік контактних даних банку зазначено в рядках 2, 4 - 7 таблиці додатка 1 до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг (далі - Положення).
Термін розгляду банком звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів або

54

до Національного банку України:

55

перелік контактних даних розміщено в розділі "Звернення громадян" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або

56

до суду:

57

клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України (клієнти - споживачі фінансових послуг звільняються від сплати судового збору за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав як споживачів послуг)