Зміни стосуються проведення державної реєстрації через фронт-офіси*. Так, виключено норми, згідно з якими:
- уповноважена особа фронт-офісу протягом трьох робочих днів повинна була надіслати заяву та оригінали документів для держреєстрації Мін'юсту або його територіальному органу. До моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперові формі держреєстратор мав використовувати електронні копії оригіналів документів, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви;
- документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, поверталися уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення, але не раніше дня отримання таких документів у паперовій формі від фронт-офісу;
- дія абзацу першого п.7 не поширювалася на випадки проведення державної реєстрації Міністерством юстиції України та його територіальними органами.

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.07.2016 № 2248/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 липня 2016 р.
за № 1017/29147
Про внесення змін до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Відповідно до статті 5 та частини шостої статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, НАКАЗУЮ:
1. Внести до розділу III Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330 (із змінами), такі зміни:
у пункті 4 абзаци третій, четвертий виключити;
у пункті 5 абзац другий виключити;
у пункті 7:
абзац другий виключити.
У зв’язку з цим абзаци третій, четвертий вважати відповідно абзацами другим, третім;
в абзаці другому слова «, крім випадків, коли такі документи відповідно до пункту 5 цього розділу надсилалися Міністерству юстиції України або його територіальному органу» виключити;
абзац третій виключити.
2. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.
Міністр
П. Петренко