N з/п
|
Вид навчальної роботи
|
Норма часу (в академічних годинах)
|
Примітка
|
1
|
Читання лекцій (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину
|
Один викладач на одну чи більше груп
|
2
|
Читання лекцій (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу)
|
1 година за одну академічну годину для кожного викладача
|
Читання лекції одним викладачем у межах відеозапису онлайн частини професійної (сертифікатної), короткострокової програми підвищення кваліфікації
|
3
|
Проведення практичних занять, у тому числі у формі групового та/або індивідуального виконання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину
|
Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі)
|
4
|
Проведення семінарських занять (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину
|
Один викладач на одну групу (одну підгрупу у разі необхідності);
кожна група слухачів за необхідності ділиться на підгрупи
|
5
|
Проведення семінарських занять (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу)
|
2 години на одну групу
|
Один викладач на одну групу
|
6
|
Проведення тренінгу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину для кожного викладача
|
Не більше ніж 3 викладачі на одну групу (від 7 до 20 осіб у групі);
кількість годин для проведення тренінгу - від 4 до 6 годин на день;
тривалість одного тренінгу - не більше ніж 5 днів
|
7
|
Проведення майстер-класу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину
|
Один викладач на одну групу; тривалість одного майстер-класу - не більше ніж 6 годин на день
|
8
|
Проведення ділової гри, круглого столу, дискусії, конференції (очна форма навчання)
|
1 година за одну академічну годину для кожного викладача
|
Не більше ніж 3 викладачі
|
9
|
Проведення тематичної зустрічі (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину для кожного викладача
|
Не більше ніж 2 викладачі
|
10
|
Проведення дискусії у режимі відео- (аудіо-) конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
1 година за одну академічну годину для кожного викладача
|
Не більше ніж 2 викладачі
|
11
|
Проведення консультацій протягом навчання за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації
|
До 6 відсотків від загальної кількості годин, відведених на опанування програми підвищення кваліфікації
|
Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі) в межах вивчення одного модуля програми підвищення кваліфікації
|
12
|
Організація та проведення навчального візиту
|
6 годин на день на одну групу
|
Визначається відповідною програмою підвищення кваліфікації та розкладом занять
|
13
|
Проведення співбесіди з учасниками професійного навчання з метою виявлення початкового рівня володіння державною, іноземною мовами
|
0,25 години кожному викладачу на одного учасника професійного навчання
|
Не більше ніж 2 викладачі на одну групу
(від 7 до 15 осіб у групі)
|
14
|
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі співбесіди з метою виявлення рівня володіння державною, іноземною мовами
|
15
|
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі тестування без застосування комп'ютерної техніки під час аудиторних занять
|
До 2 годин для проведення тестування на одну групу
|
Не більше ніж 2 викладачі на одну групу
|
16
|
Перевірка виконаних робіт під час тестування без застосування комп'ютерної техніки під час аудиторних занять
|
0,25 години на кожного учасника професійного навчання
|
Роботу перевіряє один викладач
|
17
|
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі комп'ютерного тестування
|
1 академічна година для проведення тестування на одну групу
|
Один викладач на одну групу (від 5 до 20 осіб у групі)
|
18
|
Проведення контрольних заходів у формі усного розв'язання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
0,25 години на кожного учасника професійного навчання
|
Не більше ніж 3 викладачі
|
19
|
Проведення контрольних заходів у формі письмового розв'язання ситуаційного завдання, написання есе, письмових відповідей на запитання
|
До 2 годин на одну групу
|
Не більше ніж 3 викладачі
|
20
|
Перевірка виконаних робіт під час письмового розв'язання ситуаційного завдання, написаного есе, письмових відповідей на запитання
|
0,33 години на кожну роботу, що перевіряється
|
Роботу перевіряє один викладач
|
21
|
Керівництво, консультування, рецензування підсумкових робіт учасників професійного навчання та участь у їх презентації (захисті)
|
2 години на одну підсумкову роботу, у тому числі
0,33 години кожному члену комісії на проведення презентації (захисту)
та 0,33 - рецензенту
|
Не більше ніж 3 викладачі
|
22
|
Проведення контрольного заходу у формі ділової гри
|
1 година на одну групу для кожного викладача
|
Не більше ніж 3 викладачі
|
23
|
Проведення в дистанційному режимі тестів поточного, підсумкового контролю;
аналіз результатів тесту
|
1 академічна година на одну групу;
0,25 години на кожного учасника професійного навчання
|
Здійснюється за тижневим розкладом
|
24
|
Проведення консультацій (консультативних форумів) з навчальних модулів для учасників професійного навчання дистанційної форми
|
12 відсотків від загального обсягу навчального часу, відведеного на вивчення навчального модуля на групу
|
|
25
|
Перевірка індивідуальних (групових) завдань, підсумкових робіт, у тому числі практичних завдань, що виконуються у дистанційному режимі
|
2 години на одну групу;
0,25 години на одну роботу
|
Роботу перевіряє і приймає один викладач
|
26
|
Рецензування рефератів учасників професійного навчання
|
3 години на реферат
|
|
27
|
Розроблення (оновлення) професійної (сертифікатної) програми підвищення кваліфікації
|
5 годин на розроблення (оновлення) одного модуля програми
|
Один модуль програми розробляє (оновлює) один викладач
|
28
|
Розроблення (оновлення) короткострокової програми підвищення кваліфікації
|
До 10 годин на одну програму
|
До 2 викладачів на одну програму
|
29
|
Розроблення (оновлення) методичних матеріалів (навчально-методичних посібників, роздаткових матеріалів, робочих зошитів, глосаріїв тощо)
|
До 10 годин
|
|
30
|
Розроблення (оновлення) методичних рекомендацій для учасників навчання щодо послідовності навчання, використання вебсередовища, вебресурсів, виконання завдань тощо (дистанційна форма навчання)
|
До 3 годин на одну програму
|
Один викладач
|
31
|
Розроблення (оновлення) тестів для проведення контрольних заходів
|
До 0,2 годин на один тест
|
|
32
|
Розроблення (оновлення) ситуаційних завдань із методичними рекомендаціями щодо їх розв'язання
|
До 0,5 годин на одне ситуаційне завдання із методичними рекомендаціями щодо його розв'язання
|
Один викладач
|
33
|
Розроблення (оновлення) практичних завдань із методичними рекомендаціями для їх виконання
|
До 0,2 години на одне практичне завдання із методичними рекомендаціями щодо його виконання
|
Один викладач
|
34
|
Розроблення (оновлення) сценарію ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання
|
До 0,5 годин на один сценарій ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання
|
До 2 викладачів
|
35
|
Розроблення (оновлення) презентацій для читання лекції, проведення семінару, дискусії, конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу)
|
0,5 годин на 1 набір презентаційних слайдів (не менше 10 слайдів) для однієї лекції, семінару, дискусії, конференції
|
Один викладач
|
36
|
Розроблення (оновлення) сценарію (конспекту) відеозаписів лекцій, семінарів, дискусій (дистанційна форма навчання)
|
6 годин для 1 умовного друкованого аркуша
|
Розраховується пропорційно фактичному обсягу
|