• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецпроєкти
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • UAB. Кредити для Агро онлайн
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Cпецпроєкти
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Комерція
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Карантин
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Фінансовий аудит
    • Юридичні консультації
    • Документообiг
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • МСФЗ
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Розрахунки
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Робота з приватними підприємцями
    • Перевірки
    • Зарплата і кадри
    • Uteka
    • Приватний підприємець
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски.
    • Бухгалтерський облік і звітність.
    • Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
    • Казначейське обслуговування.
    • Перевірки контролюючих органів.
    • Кадровий облік.
    • Оплата праці та податки.
    • РРО та каса.
    • Публічні закупівлі.
    • Облік ПДВ.
    • Податковий облік.
    • Юридичні питання.
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Бюджет.
  • Агро
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Карантин
    • Юридичні консультації
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Земля та земельні правовідносини
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Господарські операції в агросекторі
    • Фермерське господарство
    • Uteka
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Розрахунки в С/Г
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Cпецпроєкти Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Комерція Агро Медичні КНП Cпецпроєкти Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
Всі категорії
  • Всі категорії
  • Всі категорії Ютека
  • Агро
  • Комерція
  • Новини
  • Cпецпроєкти
  • Медичні КНП
  • Вебінари
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Агропорадники
  • Реальна бухгалтерія
  • ----------------
  • Всі категорії порталу Бюджет
  • Баланс-Бюджет
  • Online Баланс-Бюджет
  • Спецвипуски. Освіта
  • Держоргани
  • Спецпроєкти Бюджет
  • Новини Бюджет
  • Сервіси. Баланс-Бюджет
  • Вебінари. Баланс-Бюджет
  • ----------------
  • Моя професія
  • Моє життя
  • Бухгалтерська кухня
  • Uteka
  • ----------------
  • Календар бухгалтера
  • Дані для розрахунків
  • Калькулятори
  • Форми і бланки
  • Зразки
  • ----------------
  • Правова база
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 25.08.2000

Тип документа

Постанова

Номер документа

1225

Дата затвердження

04.08.2000

Дата вступу в дію

25.08.2000

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

-

Редакція від 01.01.2014

Законом України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” визначені правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.

Згідно Закону бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень.

Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання

користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства.

Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством.

Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Законом передбачено, що бухгалтерський облік в України повинен ґрунтуватись на принципах обачності, повного висвітлення, автономності, послідовності, безперервності, відповідності доходів та витрат, превалювання сутності над формою, періодичності.

Бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів.

Бухгалтерський облік на підприємствах може здійснюватись за вибором керівника суб’єкта господарювання у таких формах:

• введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;

• користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;

• ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;

• самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства.

Керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку. Він також має забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.

Обов’язками головного бухгалтера підприємства, згідно цього Закону, є:

• забезпечення дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;

• організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;

• участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;

• забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства.

Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Довідка підготовлена Інститутом проблем законодавства ім. Ярослава Мудрого

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 4 серпня 2000 р. № 1225
Київ

Про затвердження Положення про порядок обліку, зберігання, списання та використання військового майна у Збройних Силах

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1700 від 08.12.2006
№ 896 від 26.08.2009
№ 518 від 18.05.2011
№ 489 від 11.07.2013
№ 1189 від 30.12.2015
№ 195 від 10.03.2016
№ 434 від 21.06.2017
№ 450 від 15.04.2022}

Відповідно до статей 3 і 8 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про порядок обліку, зберігання, списання та використання військового майна у Збройних Силах, що додається.

2. Поширити дію затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови Положення на інші утворені відповідно до законів України військові формування та Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації.

{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ № 1700 від 08.12.2006}

 

Прем'єр-міністр України

В.ЮЩЕНКО

Інд. 29


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 серпня 2000 р. № 1225

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок обліку, зберігання, списання та використання військового майна у Збройних Силах

Загальні питання

1. Це Положення визначає порядок ведення обліку і зберігання військового майна, закріпленого за військовими частинами Збройних Сил, його списання та використання.

2. У цьому Положенні поняття "військове майно" і "військова частина" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України".

Для цілей цього Положення використовуються також поняття у такому значенні:

військове майно непорушних запасів - військове майно, яке призначене для використання в особливий період і перебуває у мирний час на довгостроковому зберіганні у військових частинах;

виключення із складу Військово-Морських Сил Збройних Сил бойових кораблів та катерів, суден (кораблів та катерів) забезпечення (далі - кораблі та судна) - видання Міноборони актів на вчинення подальших дій щодо списання кораблів та суден, які неможливо використовувати за призначенням внаслідок втрати тактико-технічних характеристик та закінчення встановленого строку служби і відновлення яких економічно недоцільне, а також які втрачені внаслідок воєнних (бойових) дій (диверсії, терористичного акту, піратського нападу, стихійного лиха, аварії, катастрофи) або інформація про які відсутня, і на повернення кораблів та суден їх власникам після оголошення демобілізації;

{Пункт 2 доповнено новим абзацом
згідно з Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

зарахування до складу Військово-Морських Сил Збройних Сил кораблів та суден - видання Міноборони актів на вчинення подальших дій з приймання кораблів та суден, збудованих за державним оборонним замовленням, переданих власниками всіх форм власності, в тому числі у порядку виконання військово-транспортного обов’язку, а також придбаних за міжнародними договорами або отриманих у рамках міжнародної технічної допомоги;

{Пункт 2 доповнено новим абзацом
згідно з Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

закріплення військового майна - видання Міноборони актів щодо визначення належності військового майна до певних військових частин, які є підставою для його використання за цільовим та функціональним призначенням;

{Пункт 2 доповнено новим абзацом
згідно з Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

інспекторське посвідчення - документ, яким надається дозвіл на списання в установленому порядку військового майна у разі віднесення заподіяної шкоди повністю або частково на рахунок держави за неможливості відшкодування його повної або часткової вартості за рахунок винних осіб;

непридатний стан військового майна - якісний (технічний) стан військового майна, за якого це майно неможливо використовувати за цільовим та функціональним призначенням;

об'єкти військового (корабельного) господарства - усі види об'єктів господарського, технічного, медичного, ветеринарного і спеціального призначення, об'єкти бойової підготовки, виховної роботи, допоміжні об'єкти тощо;

рух військового майна - прийняття, видача, витрачання, передача (здавання) та списання військового майна згідно з обліковими документами та зарахування (виключення) до (із) складу Військово-Морських Сил Збройних Сил кораблів та суден;

{Абзац десятий пункту 2 в редакції
Постанови КМ № 434 від 21.06.2017}

служби забезпечення органів військового управління - головні, центральні та інші управління і служби Міноборони, управління і служби видів Збройних Сил, окремих родів військ (сил), оперативних командувань, з'єднань, на які покладаються функції матеріально-технічного забезпечення військових частин;

{Абзац пункту 2 із змінами, внесеними згідно з
Постановами КМ № 896 від 26.08.2009, № 450 від 15.04.2022}

майно для забезпечення руху опору - військове майно, закріплене за військовими частинами Сил спеціальних операцій Збройних Сил, призначене для виконання завдань руху опору.

{Пункт 2 доповнено абзацом
згідно з Постановою КМ № 450 від 15.04.2022}

3. Міноборони як центральний орган управління Збройних Сил закріплює згідно із законодавством військове майно за військовими частинами на праві оперативного управління, про що ним видаються відповідні акти, а також встановлює порядок зарахування (виключення) до (із) складу Військово-Морських Сил Збройних Сил кораблів та суден.

{Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

Військове майно, яке передано підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності для проведення ремонту, освоєння ремонту, розроблення, модернізації, виробництва, дослідження технічного стану, спеціальних перевірок і зберігання, обліковується у військових частинах, за якими воно закріплене. Передача та повернення зазначеного військового майна здійснюються на підставі договорів (контрактів) про виконання відповідних робіт у порядку, встановленому Міноборони.

{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ № 518 від 18.05.2011;
в редакції Постанови КМ № 489 від 11.07.2013;
із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1189 від 30.12.2015}

4. Служби забезпечення органів військового управління і військові частини ведуть облік військового майна у кількісних, якісних, обліково-номерних та вартісних показниках за відповідними службами - продовольчою, речовою, квартирно-експлуатаційною, пально-мастильних матеріалів тощо.

5. Військові частини використовують закріплене за ними військове майно виключно за його цільовим та функціональним призначенням.

Порядок обліку військового майна

6. Облік військового майна ведеться з метою отримання даних про його наявність, втрату, нестачу, рух, вартість та якісний (технічний) стан, необхідних для організації матеріально-технічного забезпечення військових частин, встановлення належного контролю за умовами зберігання, доцільністю та ефективністю його використання (витрачання), а також з метою підготовки даних для складення облікових документів та державної статистичної звітності.

7. Обліку підлягає все військове майно незалежно від його призначення та джерел надходження. Облік військового майна повинен бути своєчасним, достовірним і точним.

Військове майно непорушних запасів обліковується окремо від іншого військового майна.

8. Облік військового майна ведеться як у мирний час, так і в особливий період на об'єктах військового (корабельного) господарства, у службах забезпечення органів військового управління, службах військових частин і з'єднань, на складах, базах, в арсеналах згідно з цим Положенням та відповідними нормативно-правовими актами Міноборони.

9. Облік військового майна ведеться шляхом запису (відображення) в книгах (картках) обліку, інших матеріальних носіях інформації (далі - облікові документи) даних про кількість, якісний (технічний) стан, облікові та заводські номери, вартість (ціну) військового майна, а також про його рух, втрату та нестачу.

10. Облік військового майна у випадках, передбачених законодавством, ведеться з дотриманням вимог щодо забезпечення збереження державної таємниці.

11. Кількісний облік військового майна ведеться в натуральних показниках і відповідних одиницях виміру.

Вартісний облік військового майна ведеться в національній валюті України.

Вартість військового майна станом на момент його надходження до сфери управління Міноборони визначається за його закупівельною ціною або за вартістю (ціною), зазначеною в укладених на його виготовлення та поставку договорах.

Вартість військового майна, що перебуває у військових частинах і закріплене за ними на праві оперативного управління, визначається за Методикою визначення залишкової вартості майна Збройних Сил України та інших військових формувань, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 28 травня 1998 р. № 759, за винятком випадків, коли вартість військового майна визначається на підставі звіту про оцінку майна, складеного відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

{Абзац четвертий пункту 11 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ № 518 від 18.05.2011}

За якісним (технічним) станом військове майно обліковується за категоріями (не більше п'яти), ступенями придатності (придатні, непридатні) або за сортом відповідно до державних стандартів.

12. Нормативно-правові акти з питань організації та ведення обліку військового майна, визначення його категорій та ступенів придатності, повноважень і відповідальності посадових осіб, порядку контролю за обліком військового майна, а також перелік видів військового майна, облік якого ведеться в обліково-номерних показниках, затверджуються Міноборони.

12-1. Нормативно-правові акти з питань організації та ведення обліку майна для забезпечення руху опору, повноважень і відповідальності посадових осіб Сил спеціальних операцій Збройних Сил, визначення порядку здійснення контролю за обліком такого майна, затверджуються Міноборони.

{Положення доповнено пунктом 12-1
згідно з Постановою КМ № 450 від 15.04.2022}

Зберігання та використання військового майна

13. Військове майно зберігається з дотриманням вимог, передбачених документацією заводів-виробників. Умови зберігання цього майна повинні забезпечувати збереження його належного якісного (технічного) стану, виключати можливість втрати та відповідати вимогам вибухопожежобезпеки.

14. Експлуатація військового майна повинна здійснюватися відповідно до вимог документації заводів-виробників.

15. Порядок зберігання, використання і технічного обслуговування військового майна визначається статутами Збройних Сил, цим Положенням, нормативно-правовими актами і нормативними документами Міноборони та документацією заводів-виробників.

15-1. Майно для забезпечення руху опору використовується виключно для організації, підготовки та виконання завдань руху опору. Порядок зберігання, використання такого майна, забезпечення ним військових частин Сил спеціальних операцій Збройних Сил та осіб, які на добровільній та конфіденційній основі залучаються до підготовки та виконання завдань руху опору, визначається нормативно-правовими актами і нормативними документами Міноборони.

{Положення доповнено пунктом 15-1
згідно з Постановою КМ № 450 від 15.04.2022}

Списання військового майна

16. Списання військового майна, закріпленого за військовими частинами, здійснюється у разі:

набуття непридатного стану (за неможливості або економічної недоцільності його відновлення і використання);

убутку в межах затверджених норм;

втрати чи нестачі;

безповоротної видачі (передачі) майна для забезпечення руху опору;

{Пункт 16 доповнено новим абзацом
згідно з Постановою КМ № 450 від 15.04.2022}

використання на виробничі, господарські та експлуатаційні потреби в межах установлених норм, у тому числі на підготовку зброї (боєприпасів) до зберігання або застосування, виготовлення сумішей, проведення аналізу, виконання будівельних та будівельно-монтажних робіт;

знесення будівель і споруд через недоцільність їх використання та з метою будівництва на їх місці нових об'єктів.

У разі коли військове майно підлягає утилізації згідно з міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, його списання може здійснюватися на підставі та на умовах зазначених договорів.

{Пункт 16 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ № 518 від 18.05.2011}

17. Закінчення установленого терміну служби військового майна не може бути підставою для його списання, якщо це майно ще придатне для використання за цільовим призначенням і подальше використання такого майна не заборонено відповідною документацією заводів-виробників або нормативно-правовими актами і нормативними документами Міноборони.

18. Списання військового майна проводиться за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та за актами списання.

Затверджений акт якісного (технічного) стану, інспекторське посвідчення та акт списання є підставою для списання військового майна з обліку шляхом внесення відповідних записів в облікові документи.

Списання кораблів та суден здійснюється після їх виключення із складу Військово-Морських Сил Збройних Сил.

{Пункт 18 доповнено новим абзацом згідно з
Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

Міноборони може встановлювати інший порядок списання окремих видів військового майна залежно від способів його витрачання.

19. Списання військового майна за актами якісного (технічного) стану та інспекторськими посвідченнями проводиться командирами (начальниками) військових частин і посадовими особами органів військового управління відповідно до їх компетенції в порядку, встановленому Міноборони.

19-1. Порядок списання майна для забезпечення руху опору затверджується Міноборони.

{Положення доповнено пунктом 19-1
згідно з Постановою КМ № 450 від 15.04.2022}

20. За актами якісного (технічного) стану списується:

військове майно, яке обліковується за обліково-номерними, якісними (технічними) показниками і набуло непридатного стану після закінчення установлених термінів його служби (носіння, використання), вироблення технічного ресурсу, проведення випробувань або дослідних робіт, а також із закінченим терміном зберігання в запасі (резерві) за неможливості його ремонту або використання за цільовим призначенням;

військове майно безстрокового використання, яке набуло непридатного стану у процесі експлуатації, за неможливості його подальшого використання за цільовим призначенням;

лікарські засоби (в тому числі наркотичні, психотропні та отруйні), імунобіологічні препарати та хімічні реактиви, які набули непридатного стану.

21. Втрачене або знищене військове майно та його нестача, а також майно, яке обліковується за обліково-номерними, якісними (технічними) показниками і набуло непридатного стану раніше установленого терміну його служби, носіння (використання), вироблення технічного ресурсу (далі - втрачене військове майно), якщо згідно із законодавством заподіяна шкода повністю або частково відноситься на рахунок держави за неможливості відшкодування його повної або часткової вартості за рахунок винних осіб, списується за інспекторськими посвідченнями.

Перелік випадків, у яких списання втраченого військового майна здійснюється за інспекторськими посвідченнями, та перелік документів, які подаються для отримання цих посвідчень, визначаються Міноборони.

У разі повного відшкодування вартості втраченого військового майна винними особами добровільно або за рішенням суду таке майно списується за актами якісного (технічного) стану або актами списання без інспекторського посвідчення у порядку, затвердженому Міноборони.

22. За актами списання списується військове майно, яке не обліковується за обліково-номерними, якісними (технічними) показниками і набуло непридатного стану, майно, використане за встановленими нормами на регламентні роботи, технічне обслуговування, витрачене на виробничі, господарські та експлуатаційні потреби, будівлі і споруди, що підлягають знесенню через недоцільність їх використання, а також убуток військового майна та інше майно, яке не списується за актами якісного (технічного) стану, за інспекторськими посвідченнями і набуло непридатного стану.

23. Для визначення непридатності військового майна, встановлення неможливості або економічної недоцільності проведення його відновного ремонту, а також для оформлення необхідної документації на списання майна наказом командира (начальника) військової частини або командира (начальника) вищого рівня щороку утворюється комісія із списання військового майна (далі - комісія).

До складу комісії включаються військовослужбовці та/або працівники Збройних Сил з належним досвідом роботи і обов'язково начальник відповідного фінансового органу.

У разі потреби до складу комісії включаються представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).

Комісія зобов'язана:

провести огляд військового майна, використовуючи при цьому дані облікових документів, а також необхідну технічну документацію;

здійснити контроль за вилученням із списаного військового майна придатних агрегатів, вузлів, деталей та матеріалів і за їх передачею на місце зберігання.

встановити можливість або неможливість відновлення і подальшого використання військового майна за цільовим та функціональним призначенням, а також підготувати пропозиції про його списання, передачу або продаж;

встановити конкретні причини списання військового майна, можливість використання його окремих агрегатів, вузлів, деталей та матеріалів;

визначити залишкову вартість військового майна;

встановити осіб, з вини яких допущено втрату або передчасне зіпсуття військового майна;

За результатами своєї роботи комісією складаються і подаються на затвердження акти списання військового майна.

24. Максимальні розміри коштів, на які посадові особи Збройних Сил мають право списувати військове майно за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та за актами списання встановлюються згідно з додатками 1 і 2.

{Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

25. Посадові особи Збройних Сил, які видали інспекторські посвідчення, затвердили акт якісного (технічного) стану або акт списання військового майна, голова та члени комісії, які ці акти підписали, несуть відповідальність згідно із законодавством за правильність висновку щодо списання військового майна та його подальшого використання (призначення).

26. Відчужене (реалізоване) військове майно, а також майно, яке безоплатно передане до сфери управління державних органів, уповноважених управляти державним майном, або самоврядних організацій, підлягає списанню з обліку на підставі відповідних актів приймання-передачі цього майна.

27. Списане військове майно, яке непридатне для навчальних цілей, реалізації, розбирання з метою використання придатних агрегатів, вузлів, деталей та матеріалів, береться на облік як металобрухт, ганчір'я та інші вторинні ресурси, що реалізуються в установленому порядку.

28. Списане військове майно, яке є матеріальним носієм секретної інформації, підлягає поверненню заводам-виробникам (ремонтним підприємствам Міноборони) без розбирання або знищується в порядку, установленому Міноборони.

У разі здавання в металобрухт таке військове майно (агрегати, вузли, деталі) в установленому Міноборони порядку обов'язково деформується до стану, який не дає змоги з'ясувати його цільове та функціональне призначення, конструкцію та виробника.

29. Командири (начальники) мають право скасовувати рішення про списання військового майна, прийняті підпорядкованими посадовими особами, анулювати видані інспекторські посвідчення та призначати повторне розслідування щодо виявлених причин та осіб, винних у втраті військового майна.

30. У процесі проведення інвентаризації, ревізії або перевірки фінансової та господарської діяльності військових частин обов'язково перевіряється правильність і правомірність списання військового майна за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та за актами списання.

Перерозподіл військового майна

31. Перерозподіл військового майна у Збройних Силах між військовими частинами, які формуються, переформовуються або розформовуються, а також в інших випадках відповідно до потреб Збройних Сил провадиться Міноборони.

Додаток 1
до Положення
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 21 червня 2017 р. № 434)

МАКСИМАЛЬНІ РОЗМІРИ КОШТІВ,
на які посадові особи Збройних Сил мають право списувати військове майно за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та за актами списання

Найменування посади

Вартість за одиницю військового майна або за одним актом, неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

за актом якісного (технічного) стану та актом списання

за інспекторським посвідченням

Командир окремої роти, інші командири (начальники) військових частин, установ, організацій Збройних Сил, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, які ведуть військове (корабельне) господарство, керівник представництва державного замовника з оборонного замовлення на підприємстві, в установі, організації, для яких штатом передбачено військове звання від майора (капітана 3 рангу) до полковника (капітана 1 рангу) включно

1200

600

Командири (начальники) вищого рівня відносно зазначених посадових осіб, начальники служб забезпечення органів військового управління, керівники структурних підрозділів Генерального штабу Збройних Сил та Міноборони*

6000

3000

Міністр оборони

понад 6000

понад 3000

 __________
* Конкретні розміри коштів, на які посадові особи Збройних Сил мають право списувати військове майно, визначаються наказом Міноборони.

 {Додаток в редакції Постанов КМ № 518 від 18.05.2011, № 195 від 10.03.2016, № 434 від 21.06.2017}

 Додаток 2
до Положення

МАКСИМАЛЬНІ РОЗМІРИ КОШТІВ,
на які посадові особи Збройних Сил мають право списувати військове майно за інспекторськими посвідченнями, знищене (втрачене) під час воєнних (бойових) дій, антитерористичної операції, міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки або внаслідок диверсій

Найменування посади

Вартість за одиницю військового майна, неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Командир окремої роти, інші командири (начальники) військових частин, установ, організацій Збройних Сил, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, які ведуть військове (корабельне) господарство, керівник представництва державного замовника з оборонного замовлення на підприємстві, в установі, організації, для яких штатом передбачено військове звання від майора (капітана 3 рангу) до полковника (капітана 1 рангу) включно

2400

Командири (начальники) вищого рівня відносно зазначених посадових осіб, начальники служб забезпечення органів військового управління, керівники структурних підрозділів Генерального штабу Збройних Сил та Міноборони*

60000

Міністр оборони

понад 60000

__________
* Конкретні розміри коштів, на які посадові особи Збройних Сил мають право списувати військове майно за інспекторськими посвідченнями, знищене (втрачене) під час воєнних (бойових) дій, антитерористичної операції, міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки або внаслідок диверсій, визначаються наказом Міноборони.

 {Положення доповнено додатком 2 згідно з Постановою КМ № 434 від 21.06.2017}

Пов'язані публікації
Бухгалтерський облік
09:48
09:48

Трофейне майно: нюанси обліку

Баланс-Бюджет № 2 від 3 січня 2023 року Наша країна перебуває у стані війни майже рік, а деякі території – в окупації вже 8 років. На сьогодні завдяки успішним діям ЗСУ багато окупованих міст і сіл звільнено, майно, здебільшого пошкоджене, повернуто власникам. Утім, противник залишив чимало т...

Анна Ляшенко

09.01.2023 21 0 1

Бухгалтерський облік і звітність.
08:55
08:55

Трофейне майно: нюанси обліку

Наша країна перебуває у стані війни майже рік, а деякі території – в окупації вже 8 років. На сьогодні завдяки успішним діям ЗСУ багато окупованих міст і сіл звільнено, майно, здебільшого пошкоджене, повернуто власникам. Утім, противник залишив чимало техніки, озброєння та боєприпасів на деоку...

Анна Ляшенко

06.01.2023 140 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
15:19
15:19

Щодо відображення у бухобліку об'єктів ОЗ, які тимчасово знаходяться на території проведення АТО

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ ЛИСТ від 29.06.2016 р. № 31-11410-07-10/18732 Департамент податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України на листи щодо окремих питань з бухгалтерського обліку повідомляє. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про забезп...

Бухгалтерський огляд

05.10.2016 719 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
10:06
10:06

Заява зі скаргою на постачальника не є підставою для формування податкового кредиту

Державна фіскальна служба України  листом від 09.08.2016 р. № 17189/6/99-99-15-03-02-15 надала роз’яснення щодо формування податкового кредиту на підставі заяви зі скаргою на постачальника. У листі зазначено, що у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових рекв...

Бухгалтерський огляд

08.09.2016 264 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
07:20
07:20

Щодо оподаткування операцій з виплати і отримання дивідендів

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ ЛИСТ від 25.07.2016 р. № 31-11130-09-10/21370 Державній фіскальній службі України Щодо оподаткування операцій з виплати і отримання дивідендів Міністерство фінансів України розглянуло лист Державної фіскальної служби України від 20.04.2016 р. № 1135/4/99-...

Бухгалтерський огляд

09.08.2016 264 0 0

Школа бухгалтера: просто про облік
09:31
09:31

Інвалютні внески нерезидентів до статутного капіталу

Нормативна база: Податковий кодекс (далі – ПК); Митний кодекс (далі – МК); Господарський кодекс (далі – ГК); Закон від 19.03.96 р. № 93/96-ВР «Про режим іноземного інвестування» (далі – Закон № 93); Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» (да...

Олексій Нагорний

17.08.2016 305 0 1

Школа бухгалтера: просто про облік
09:32
09:32

Майнові внески нерезидентів до статутного капіталу

Нормативна база: Податковий кодекс (далі – ПК); Митний кодекс (далі – МК); Господарський кодекс (далі – ГК); Закон від 19.03.96 р. № 93/96-ВР «Про режим іноземного інвестування» (далі – Закон № 93); Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» (да...

Олексій Нагорний

12.08.2016 725 0 2

Школа бухгалтера: просто про облік
09:10
09:10

Відображаємо в обліку послуги маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу

Нормативна база: Цивільний кодекс (далі – ЦК); Податковий кодекс (далі – ПК); Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996); Узагальнююча податкова консультація, затверджена наказом ДПС від 15.02.12 р. № 123 (далі – Наказ № 123...

Зінаїда Омельницька

04.08.2016 686 0 1

Документообiг
09:37
09:37

Облікова політика на підприємстві

Розпорядчий документ про облікову політику – це один з основних документів будь-якого підприємства, що визначають напрям його роботи та розвитку. Правильно сформована облікова політика не тільки визначить порядок ведення бухгалтерського обліку, але й принесе фінансову вигоду. На які ключові моменти ...

Марина Власова

09.08.2016 832 0 1

Щоденний бухгалтерський огляд
14:04
14:04

Платники податку на прибуток одночасно з декларацією повинні подавати фінзвітність

Платники податку на прибуток (крім малих підприємств) подають разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали квартальну фінансову звітність, яка включає: - баланс; - звіт про фінансові результати. Разом з податковою декларацією за рік платники подають річн...

Бухгалтерський огляд

02.08.2016 136 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
12:31
12:31

Щодо порядку уточнення показників податкової декларації з податку на прибуток внаслідок виправлення помилок у бухобліку

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 26.05.2016 р. № 11515/6/99-99-15-02-01-15 Державна фіскальна служба України, керуючись ст. 52 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ  (далі - Кодекс), розглянула лист щодо порядку уточнення показників Податкової декларації з податку на прибуток внаслідок ...

Бухгалтерський огляд

27.07.2016 2714 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
12:40
12:40

Щодо відображення у податковому обліку витрат, не підтверджених первинними документами

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 09.06.2016 № 12672/6 / 99-99-15-02-02-15 Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо відображення у податковому обліку витрат, які не підтверджені первинними документами, та, керуючись ст. 52 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ  (далі – Кодек...

Бухгалтерський огляд

25.07.2016 366 0 1

Щоденний бухгалтерський огляд
14:31
14:31

Щодо оподаткування витрат на святковий вечір для працівників

ГУ ДФС у м. КиєвіЛИСТвід 05.07.2016 №14944 / 10 / 26-15-13-01-12Відповідно до пп. «є» пп. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодексу) дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резиден...

Бухгалтерський огляд

12.07.2016 390 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
07:15
07:15

Щодо оподаткування факторингових операцій

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 15.06.2016 р. № 13370/6/99-99-15-02-02-15 Державна фіскальна служба України розглянула щодо порядку оподаткування податком на прибуток і ПДВ факторингових операцій та, керуючись ст. 52 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ  (далі - Кодекс), повідомл...

Бухгалтерський огляд

07.07.2016 2083 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
08:25
08:25

Щодо оподаткування виплат нерезиденту за виробництво та розпосюдження реклами

  ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 16.06.2016 р. № 13467/6/99-99-15-02-02-15 Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо оподаткування виплат нерезиденту за виробництво та/або розповсюдження реклами та, керуючись ст. 52 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ  (далі - Код...

Бухгалтерський огляд

05.07.2016 286 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
09:47
09:47

Сума грошових коштів, внесених засновником товариства у додатковий капітал, не включається до доходу підприємства

Порядок збільшення статутного капіталу існуючого товариства  передбачено ст.144 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ). Так, ч.2 ст.144 ЦКУ визначено, що внесення змін до статуту, що пов'язані із зміною розміру статутного капіталу та/або із зміною складу учасників, підлягають державній реєстра...

Бухгалтерський огляд

04.07.2016 1843 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
13:40
13:40

Борг погашений поручителем: що з витратами?

Згідно з вимогами пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначено...

Бухгалтерський огляд

02.07.2016 187 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
13:57
13:57

Щодо порядку оподаткування основних засобів, отриманих від засновників

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС у Чернігівській області ЛИСТ № 1968/10 / 25-01-12-02-06 від 15.06.2016 р.   Головне управління ДФС у Чернігівській області, керуючись підпунктом 14.1.172 пункту 14.1 статті 14, статтею 191 розділу І, статтею 52 розділу ІІ ПОДАТКО...

Бухгалтерський огляд

22.06.2016 205 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
16:24
16:24

Щодо відображення послуг з відбору вторинної сировини у бухгалтерського обліку та податкового кредиту

ГУ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЛИСТ  від 05.05.2016 №389/6/06-30-15-01-19   Щодо питання відображення послуг щодо відбору вторинної сировини у бухгалтерському обліку та формування податкового кредиту (Витяг) Відповідно до пункту 52.1 статті 52 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ (далі ...

Бухгалтерський огляд

01.06.2016 124 0 0

Господарські операції
09:30
09:30

Операційна оренда основних засобів

У цій консультації ми розглянемо орендні операції з основними засобами (далі – ОЗ) в орендаря та орендодавця з позиції бухгалтерського та податкового обліку. Загальні положення За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендарю) за плату на певний строк у корист...

Ольга Папінова

22.06.2016 65340 0 5

Про затвердження Положення про порядок обліку, зберігання, списання та використання військового майна у Збройних Силах

Головна:

  • Головна
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Cпецпроєкти
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Комерція - 2592 грн. / рік.
  • Агро - 2936 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 2268 грн. / рік.
  • Cпецпроєкти - 2700 грн. / рік.
  • Агропорадники - 1800 грн. / рік.
  • Вебінари - 3000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 4320 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 4608 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 4608 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Завантажити "Календар бухгалтера"

© 2014-2023