ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
06.05.2014 № 299
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2014 р.
за № 557/25334
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства за запитами на публічну інформацію у Міністерстві охорони здоров'я України
І. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає порядок прийому, реєстрації та розгляду запитів на публічну інформацію (далі - Запити) відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Міністерстві охорони здоров'я України, контролю за наданням відповідей на Запити.
2. Дія цієї Інструкції не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
3. Терміни, що вживаються у цій Інструкції, мають значення, наведені в Законі України «Про доступ до публічної інформації».
ІІ. Порядок прийому Запитів та їх попередній розгляд
1. Запити можуть надходити до МОЗ України в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, за допомогою телефонного та факсимільного зв’язку, електронною поштою, подані особисто):
1) Запити, що надійшли до МОЗ України поштою, приймаються у пункті реєстрації вхідної кореспонденції та передаються для реєстрації до підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації у день їх надходження;
2) Запит може бути поданий громадянином особисто до приймальні громадян МОЗ України у робочі години.
Запитувач може залучити іншу фізичну особу для безпосередньої доставки письмового Запиту в МОЗ України, при цьому перевірка повноважень такої фізичної особи не проводиться;
3) запитувачі інформації з обмеженими фізичними можливостями можуть скористатися спеціальним місцем для подання письмових Запитів у приймальні громадян МОЗ України;
4) Запити, що надійшли до МОЗ України за допомогою телефонного та факсимільного зв’язку або електронною поштою, приймаються безпосередньо працівниками підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації. Протягом робочого дня мінімум двічі здійснюється перевірка електронної пошти. Запит, поданий за допомогою телефонного зв’язку, приймається працівником підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації та фіксується шляхом внесення усіх необхідних даних до форми Запиту;
5) у разі надходження Запиту, в якому порушується питання надання інформації про особу, обов’язково з’ясовується наявність у запитувача інформації повноважень на одержання такої інформації.
2. Попередній розгляд Запитів здійснюється відразу після їх отримання підрозділом з питань діловодства (далі - служба діловодства).
Попередній розгляд Запитів здійснюється у день надходження або в перший наступний робочий день у разі надходження їх після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні.
Метою попереднього розгляду є аналіз відповідності Запитів Закону України «Про доступ до публічної інформації». На цій стадії здійснюється відбір документів, що підлягають реєстрації у встановленому цією Інструкцією порядку, а також таких, що реєструються відповідно до вимог законодавства про звернення громадян.
ІІІ. Реєстрація запитів
1. Усі Запити та відповіді на них підлягають обов’язковій реєстрації у системі електронного документообігу МОЗ України (далі - СЕД) у день їх отримання службою діловодства.
2. Усі Запити реєструються за допомогою модуля «Запити публічної інформації», що є складовою СЕД, при реєстрації створюється реєстраційно-контрольна картка (далі - РКК) СЕД (додаток 1), де автоматично формується реєстраційний номер, що складається з таких частин: порядкового номера, літерного індексу «ЗПІ» та останніх двох цифр року реєстрації, наприклад: 100/ЗПІ-13.
На першому аркуші оригіналу Запиту в правому нижньому куті проставляється відмітка про його надходження до МОЗ України за допомогою унікального штрих-коду, який автоматично формується СЕД. Елементами штрих-коду є повне найменування МОЗ України, реєстраційний індекс, дата, година і хвилина присвоєння Запиту реєстраційного індексу в СЕД.
Зареєстрований документ сканується в СЕД та долучається до РКК.
3. Після реєстрації Запити невідкладно передаються на розгляд Міністру охорони здоров’я України або його заступникам відповідно до розподілу функціональних обов’язків з метою визначення виконавця.
4. Розглянутий Запит із резолюцією передається до підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації для внесення змісту резолюції в РКК.
Запит передається до структурного підрозділу МОЗ України, який відповідно до резолюції керівництва визначено відповідальним, для розгляду та надання відповіді запитувачу.
Факт передачі запитів до профільних структурних підрозділів фіксується шляхом проставляння відмітки в РКК документа.
Етапи проходження Запитів у МОЗ України обов’язково відображаються в РКК СЕД.
5. Якщо запитувана інформація належить до сфери діяльності двох або більше підрозділів МОЗ України, головний виконавець надає копії Запиту всім співвиконавцям, зазначеним у резолюції. Співвиконавці надають інформацію відповідно до компетенції головному виконавцю не пізніше ніж за два дні до настання контрольного строку виконання.
6. Якщо виконавцем Запиту визначено лише підрозділ з питань організації доступу до публічної інформації, то на вимогу відповідальної особи з питань організації доступу до публічної інформації структурний підрозділ (чи підрозділи), де знаходиться запитувана інформація, не пізніше ніж за два дні до настання контрольного строку виконання надає (надають) копію запитуваного документа (інформації) для узагальнення та підготовки відповіді.
7. Строк розгляду Запитів на інформацію визначається відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
ІV. Надання відповідей на Запити
1. Виконання Запиту передбачає збирання й опрацювання необхідної інформації, документів, оформлення проекту відповіді на Запит на паперовому носії, його узгодження із співвиконавцями та подання на підпис.
2. Оформлення відповідей на Запити та строки виконання:
1) відповідь на Запит надається не пізніше 5 робочих днів з дня його отримання;
2) відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання Запиту, якщо він стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян;
3) якщо Запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед великої кількості даних, строк надання відповіді може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Заявнику повідомляється про продовження строку розгляду в письмовій формі не пізніше 5 робочих днів з дня отримання Запиту;
4) якщо МОЗ України не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності йому відомо або має бути відомо, хто нею володіє, цей Запит обов’язково направляється належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача;
5) у разі якщо задоволення Запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
3. У задоволенні Запиту може бути відмовлено в таких випадках:
1) МОЗ України не володіє і не зобов’язане відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено Запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
3) особа, яка подала Запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;
4) недотримано вимог щодо оформлення Запиту.
4. Відмова в задоволенні Запиту надається у письмовій формі. У відмові в задоволенні Запиту на інформацію має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд Запиту, дату відмови, мотивовану підставу відмови, порядок оскарження відмови та підпис керівника.
Відповідь про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті Запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
5. Якщо запитуваний документ містить інформацію з обмеженим доступом, зазначена інформація має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником, якщо немає законних підстав для обмеження у доступі до такої інформації, які існували раніше.
6. Відповідь на Запит оформляється відповідно до Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров’я України, затвердженої наказом МОЗ України від 25 лютого 2014 року № 143. Другий примірник відповіді (або супровідного листа) обов’язково візується безпосереднім виконавцем, керівником відповідального підрозділу МОЗ України, виконавцями, що зазначені в резолюції керівництва.
7. Міністр охорони здоров’я України або один із його заступників відповідно до розподілу обов’язків забезпечують першочергове підписання відповідей за результатами розгляду Запитів.
Відповіді на Запити підписує Міністр охорони здоров’я України, один із його заступників, Державний секретар відповідно до розподілу обов’язків або уповноважені особи Міністерства охорони здоров’я України відповідно до чинного законодавства України.
{Пункт 7 розділу IV в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 1423 від 17.11.2017}
8. Відстрочка в задоволенні Запиту допускається у разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в строки, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації», у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
9. Присвоєння реєстраційного індексу відповідям на Запити здійснюється централізовано службою діловодства.
Вихідний реєстраційний індекс формується у СЕД та складається з індексу за номенклатурою справ, вхідного реєстраційного індексу та порядкового номера, наприклад: 03.3 - 100/ЗПІ-13/200, де 03.3 - індекс за номенклатурою справ, 100/ЗПІ-13 - вхідний реєстраційний індекс, 200 - порядковий номер.
V. Відправлення запитів
1. Відповідь на Запит направляється у спосіб, обраний запитувачем (згідно з вказаною ним поштовою адресою, адресою електронної пошти тощо).
2. Відправлення відповіді на паперовому носії на поштову адресу здійснюється службою діловодства в установленому законодавством порядку.
3. За потреби надання відповіді на Запит електронною поштою виконавець (або особа, відповідальна за діловодство у структурному підрозділі) здійснює пересилання запитувачу відповіді у сканованій формі.
Після здійснення відправлення звіт про відправлення заявнику із зазначеними адресою, датою відправлення та інформацією, що міститься у відправленому файлі, роздруковується. Зазначений звіт долучається до справи та зберігається у встановленому законодавством порядку.
4. Відповіді на Запити опрацьовуються і надсилаються централізовано службою діловодства в день їх надходження від структурних підрозділів - виконавців або не пізніше наступного робочого дня.
5. Усі документи щодо листування за Запитами формуються за номенклатурою справ та зберігаються у встановленому порядку відповідно до Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров’я України, затвердженої наказом МОЗ України від 25 лютого 2014 року № 143.
VІ. Контроль за виконанням Запитів
1. Копія вихідного листа з усіма додатками надається до підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації для зняття з контролю у СЕД.
Процедура зняття з контролю передбачає внесення відповідних даних у РКК СЕД з метою продовження строку виконання або припинення контролю виконання Запиту як такого, що був виконаний.
2. Організацію контролю за виконанням Запитів здійснює керівник підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації.
3. Контроль за виконанням Запитів включає перевірку дотримання виконавцями вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» при наданні відповідей.
4. Контрольний строк розгляду Запитів зазначається в РКК СЕД.
5. Автоматизований контроль за виконанням Запитів є складовою СЕД та передбачає автоматичне формування відомостей про їх виконання.
6. Запит вважається виконаним після направлення остаточної відповіді запитувачу.
7. Узагальнена інформація про результати виконання Запитів систематично аналізується, узагальнюється (додаток 2) і оприлюднюється (щомісяця) шляхом розміщення на офіційному веб-сайті МОЗ України.
8. У разі встановлення порушень строків розгляду Запитів відповідальна особа з питань організації доступу до публічної інформації доповідає про це безпосередньому керівнику для подальшої доповіді керівництву МОЗ України, у тому числі на апаратних нарадах, з метою вжиття відповідних заходів реагування.
В.о. директора Департаменту
інформаційно-організаційного
та документального
забезпечення
Р. Лихотоп
Додаток 1
до Інструкції з діловодства
за запитами на публічну інформацію
у Міністерстві охорони здоров'я України
(підпункт 2 пункту 2 розділу IІІ)
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
Додаток 1.docx
Завантажити
Додаток 2
до Інструкції з діловодства
за запитами на публічну інформацію
у Міністерстві охорони здоров'я України
(пункт 8 розділу VI)
ЗВІТ
про опрацювання запитів на публічну інформацію у МОЗ України
Додаток 2.docx
Завантажити
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
06.05.2014 № 299
ФОРМА
запиту на публічну інформацію,
розпорядником якої є Міністерство охорони здоров’я України
форма запиту.docx
Завантажити
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
06.05.2014 № 299
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2014 р.
за № 558/25335
ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації Міністерства охорони здоров’я України
1. Це Положення встановлює вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації Міністерства охорони здоров’я України.
2. Система обліку публічної інформації МОЗ України (далі - система обліку) - електронна база даних, де фіксується інформація про документи, що містять публічну інформацію, розпорядником якої є МОЗ України (далі -документи).
3. Підрозділом з питань організації доступу до публічної інформації здійснюється адміністрування системи обліку та забезпечуються:
створення системи обліку;
стабільна робота системи обліку;
оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті;
надання доступу до системи обліку за запитами;
оновлення програмного забезпечення системи обліку;
можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій документів шляхом копіювання інформації із системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку.
4. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку (додаток 1) таких відомостей про документи в електронному вигляді:
номер облікової картки;
назва документа;
номер документа;
дата створення документа;
дата надходження документа;
джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
передбачена законодавством підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
строк обмеження доступу до інформації (у разі якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);
галузь;
ключові слова;
тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо);
вид (нормативно-правові акти, договори, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);
проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
форма зберігання документа;
місце зберігання документа.
У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.
5. Система обліку ведеться державною мовою.
6. Внесення змін до системи обліку в разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.
7. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:
1) при створенні у структурному підрозділі інформації, що підлягає реєстрації у системі обліку (відповідно до видів публічної інформації, розпорядником якої є МОЗ України, зазначених у додатку 2 до цього Положення), відповідальна особа за подання інформації до системи обліку (далі - координатор) структурного підрозділу не пізніше 5 робочих днів з дня отримання публічної інформації заповнює облікову картку системи обліку публічної інформації та разом із електронною версією і заявкою про розміщення інформації на веб-сайті МОЗ України в установленому порядку подає до підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації для реєстрації у системі обліку;
2) відповідно до поданої заявки вносяться відомості до журналу обліку публічної інформації (додаток 3).
8. Керівники структурних підрозділів МОЗ України подають до підрозділу з питань організації доступу до публічної інформації:
1) дані про координаторів, відповідальних за подання інформації до системи обліку, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, місцезнаходження, номера службового телефону, адреси електронної пошти щодо кожного з них;
2) у разі зміни функціональних обов’язків структурного підрозділу та призначення нових координаторів у триденний строк відповідні дані про них;
3) інформацію за профілем діяльності структурного підрозділу для занесення до системи обліку.
9. Підрозділ з питань організації доступу до публічної інформації:
1) за поданням керівників структурних підрозділів подає на затвердження першому заступнику Міністра охорони здоров’я України перелік координаторів структурних підрозділів МОЗ України згідно з додатком 4 до цього Положення;
2) забезпечує організацію роботи координаторів;
3) контролює своєчасне оновлення інформації у системі обліку;
4) визначає з урахуванням пропозицій координаторів зміни форми та структури окремих частин системи обліку;
5) вирішує поточні питання, пов’язані з оновленням інформації у системі обліку;
6) готує пропозиції щодо внесення змін до цього Положення.
В.о. директора Департаменту
інформаційно-організаційного
та документального
забезпечення
Р. Лихотоп
Додаток 1
до Положення про систему обліку
публічної інформації
Міністерства охорони здоров’я України
(пункт 4)
ОБЛІКОВА КАРТКА
системи обліку публічної інформації
Номер облікової картки
|
|
Дата створення облікової картки
|
|
Номер документа
|
|
Дата надходження документа
|
|
Назва документа
|
|
Джерело інформації
|
|
Підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом
|
|
Строк обмеження доступу до інформації
|
|
Галузь, ключові слова
|
|
Тип, носій інформації, форма зберігання
|
|
Вид документа
|
|
Місце зберігання
|
|
Примітки
|
|
Додаток 2
до Положення про систему обліку
публічної інформації
Міністерства охорони здоров’я України
(підпункт 1 пункту 7)
ВИДИ
публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство охорони здоров’я України
1. Інформація про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) МОЗ України.
2. Інформація про нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформація про нормативно-правові засади діяльності.
3. Перелік та умови отримання адміністративних послуг, що надаються МОЗ України, форми і зразки документів, правила їх заповнення.
4. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень МОЗ України, дій чи бездіяльності.
5. Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає МОЗ України.
6. Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень МОЗ України:
інформація про роботу громадської ради при МОЗ України, вченої медичної ради та інших консультативно-дорадчих органів МОЗ України;
інформація про проведення консультацій з громадськістю (орієнтовний план, інформаційні повідомлення про проведення публічного громадського обговорення, звіти про результати);
звіти про результати вивчення громадської думки;
інформація про запити громадської експертизи.
7. Плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань:
плани роботи;
звіти про виконання планів роботи;
інформація про наради, конференції, семінари, «круглі столи», що проводяться МОЗ України, та інші комунікаційні заходи.
8. Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки МОЗ України.
9. Загальні правила роботи МОЗ України, правила внутрішнього трудового розпорядку.
10. Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.
11. Інформація про діяльність МОЗ України:
інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса офіційного веб-сайту та електронної пошти, розклад роботи та телефон «гарячої лінії»;
прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти Міністра охорони здоров’я України та його заступників, а також керівників структурних підрозділів, основні функції структурних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;
розклад роботи та графік прийому громадян;
вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;
перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МОЗ України, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;
порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень МОЗ України, його дій чи бездіяльності;
система обліку, види інформації, якою володіє МОЗ України.
12. Інформація про роботу Колегії МОЗ України:
склад Колегії МОЗ України;
рішення Колегії МОЗ України.
13. Інформація про діяльність МОЗ України щодо формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я:
інформація про документи щодо взаємодії МОЗ України зі структурними підрозділами з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
інформація про документи з питань взаємодії МОЗ України з іншими центральними органами виконавчої влади у сфері державної політики з питань охорони здоров’я.
14. Інформація щодо взаємодії МОЗ України з інститутами громадянського суспільства.
15. Міжвідомча база даних зареєстрованих в Україні лікарських засобів.
16. Реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення.
17. Статистичні дані щодо лікарських засобів:
дані щодо прийнятих МОЗ України заяв на проведення відповідної реєстраційної процедури на лікарські засоби з переліками лікарських засобів за найменуваннями;
дані щодо лікарських засобів, які рекомендовані експертною установою до відповідної реєстраційної процедури, з переліками лікарських засобів за найменуваннями;
дані щодо лікарських засобів, які за результатами опрацювання експертних висновків з ефективності, безпечності та якості включено до проекту наказу МОЗ України, з переліками лікарських засобів за найменуваннями;
дані щодо зареєстрованих оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення;
дані щодо кількості опрацьованих висновків стосовно ефективності, якості та безпечності лікарських засобів та медичних імунобіологічних препаратів.
18. Аналітично-звітна інформація щодо стану та наслідків розгляду звернень та особистого прийому громадян у МОЗ України.
19. Інформація з антикорупційної діяльності:
план заходів МОЗ України, спрямованих на запобігання та виявлення корупції у сфері охорони здоров’я;
звіт про виконання плану заходів МОЗ України, спрямованих на запобігання та виявлення корупції у сфері охорони здоров’я.
20. Інформація щодо забезпечення санаторно-курортного лікування:
перелік санаторно-курортних закладів, підпорядкованих МОЗ України;
інформація щодо нормативно-правових актів стосовно клінічних протоколів та організації санаторно-курортного лікування хворих;
інформація щодо кадастру природних лікувальних ресурсів;
інформація щодо клінічних протоколів та інших нормативних документів, затверджених МОЗ України, стосовно організації медичної допомоги дітям і матерям.
21. Інформація з питань планово-фінансової діяльності, матеріально-технічного забезпечення МОЗ України.
22. Інформація, пов’язана з проведенням закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Додаток 3
до Положення про систему обліку
публічної інформації
Міністерства охорони здоров’я України
(підпункт 2 пункту 7)
ЖУРНАЛ
обліку публічної інформації Міністерства охорони здоров’я України
Обліковий номер
|
Назва документа
|
Номер документа
|
Дата створення документа
|
Джерело інформації (відповідальний підрозділ)
|
Галузь, ключові слова
|
Вид документа
|
Форма зберігання документа
|
Місце зберігання документа
|
Примітка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 4
до Положення про систему обліку
публічної інформації
Міністерства охорони здоров’я України
(підпункт 1 пункту 10)
ЗАТВЕРДЖУЮ
Міністра охорони здоров’я України
______________/_______________
«____» ___________ 20___ року
ПЕРЕЛІК
відповідальних за виконання робіт зі збору та подання інформації до системи обліку - координаторів структурних підрозділів Міністерства охорони здоров'я України
№ з/п
|
Структурний підрозділ МОЗ України
|
Керівник структурного підрозділу МОЗ України
|
Координатори структурних підрозділів МОЗ України
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальний за ведення системи обліку
|
_______________/_____________
(П.І.Б.) (підпис)
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
06.05.2014 № 299
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2014 р.
за № 559/25336
ПЕРЕЛІК
відомостей, що містять службову інформацію, розпорядником якої є Міністерство охорони здоров'я України
1. Внутрівідомча службова кореспонденція, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності МОЗ України або здійсненням контрольних, наглядових функцій МОЗ України та органами державної влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра охорони здоров’я України, Міністерством охорони здоров’я Автономної Республіки Крим (далі - МОЗ Автономної Республіки Крим), структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.
2. Відомості за сукупністю всіх показників про роботу оперативного штабу МОЗ України з виконання оперативних завдань, направлених на стабілізацію епідситуації (документи, доручення, протоколи, доповідні та інші матеріали).
3. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану МОЗ України, МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень):
1) відомості щодо мобілізаційних завдань (замовлень) на виробництво та поставку лікарських засобів і виробів медичного призначення в особливий період;
2) відомості щодо забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними ресурсами в особливий період;
3) відомості щодо виробництва ветеринарного майна в особливий період;
4) відомості щодо показників із праці і кадрів, джерел забезпечення кадрами в особливий період МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
5) відомості про надання медичних послуг у галузі охорони здоров’я в особливий період;
6) відомості щодо номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
7) відомості щодо створення страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного призначення МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
8) відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки галузі охорони здоров’я;
9) відомості про військовозобов’язаних, заброньованих за МОЗ України, МОЗ Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
10) відомості про заходи щодо забезпечення сталого функціонування в умовах особливого періоду МОЗ Автономної Республіки Крим, структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
11) відомості про стан мобілізаційної готовності МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
12) відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) щодо життєзабезпечення населення в особливий період;
13) відомості про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення в умовах особливого періоду МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
14) відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
15) відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
16) відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку МОЗ Автономної Республіки Крим, окремого структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);
17) відомості про основні показники стану цивільного захисту МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України або залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), та їх інженерного захисту;
18) відомості про оповіщення та збір керівного і особового складу органу (підрозділу), що містять інформацію про домашні, мобільні телефони, місце проживання працівників;
19) відомості про віднесення об’єктів національної економіки до категорії цивільної оборони (цивільного захисту).
4. Відомості з питань охорони державної таємниці:
1) номенклатура посад працівників МОЗ України, МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;
2) положення (інструкції) про організацію роботи режимно-секретних органів і підрозділів технічного захисту інформації, посадові інструкції (функціональні обов’язки) працівників режимно-секретних органів, спеціалістів технічного захисту інформації;
3) відомості, що зазначені у номенклатурі секретних справ, журналах, книгах обліку матеріальних носіїв секретної інформації, облікових картках громадянина про надання допуску до державної таємниці, а також інформація в актах про їх знищення;
4) відомості за окремими показниками про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці, у разі розголошення яких можливе настання перешкод для забезпечення охорони державної таємниці, якщо вони не становлять державної таємниці;
5) документи (акти, протоколи, описи та інші матеріали), які містять відомості щодо перевірки наявності, знищення, перегляду, передачі секретних документів, якщо вони не становлять державної таємниці;
6) відомості про наявність режимних приміщень, атестованих приміщень, місць зберігання матеріальних носіїв секретної інформації, їх обладнання, стан і системи охорони, порядок передавання-приймання під охорону та евакуації;
7) документи (листи, накази, акти та інші матеріали), що містять відомості з питань технічного захисту інформації, категоріювання приміщень, де циркулює інформація з обмеженим доступом, якщо вони не містять інформацію, що становить державну таємницю;
8) відомості, що містяться в експертних висновках про наявність відомостей, які становлять державну таємницю, актах за результатами експертної оцінки, актах перегляду грифів секретності, протоколах засідань експертної комісії з питань таємниць під час здійснення експертизи, засекречування (перегляду) матеріальних носіїв секретної інформації;
9) відомості про проведення та результати службових розслідувань за фактами втрат матеріальних носіїв секретної (службової) інформації, розголошення державної таємниці (службової інформації), інших порушень законодавства у сфері охорони державної таємниці (службової інформації, технічного захисту інформації);
10) відомості про організацію та забезпечення режиму секретності у разі введення правового режиму воєнного або надзвичайного стану (особливого періоду), якщо вони не містять інформації, що становить державну таємницю;
11) відомості щодо організації та ведення секретного діловодства.
5. Інформація, що міститься в листах, довідках, висновках та інших документах, створених працівниками МОЗ України, працівниками органів державної влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра охорони здоров’я України, працівниками МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ України, з використанням службової інформації інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.
6. Інформація, яка містить відомості про стан, порядок здійснення пропускного, внутрішньооб’єктового режиму та охорону службових приміщень об’єктів з особливим режимом роботи.
7. Відомості у сфері зв’язку, інформаційно-телекомунікаційних, комп’ютерних, інженерних мереж та охорони інформації з обмеженим доступом:
1) інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, обліку та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються в комп’ютерних мережах, де обробляється службова та конфіденційна інформація;
2) відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в МОЗ України, МОЗ Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємствах, установах, організаціях, що належать до сфери управління МОЗ України, що не становлять державної таємниці;
3) модель загроз об’єкта інформаційної діяльності, якщо вона не містить відомостей, що становлять державну таємницю;
4) відомості щодо стану безпеки зв’язку в системі МОЗ України, якщо вони не становлять державної таємниці;
5) інформація, яка містить відомості про структуру, складові частини, технічні характеристики, ключові дані криптографічних засобів захисту інформації, що не становлять державної таємниці;
6) інформація, яка містить відомості щодо результатів перевірок автоматизованої інформаційної системи (далі – АІС) або її елементів стосовно наявності уразливих місць та результатів усунення виявлених недоліків, що не становлять державної таємниці;
7) відомості щодо архітектури корпоративної мережі МОЗ України;
8) інформація, яка містить відомості щодо аналізу стану інформаційної безпеки в АІС, якщо вона не становить державної таємниці;
9) відомості про алгоритмічне та програмне забезпечення, що використовується при формуванні реєстраційних номерів осіб Державного реєстру України, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших реєстрів працівників та осіб, хворих на різні захворювання, власником яких є МОЗ України;
10) алгоритми отримання, обробки та зберігання інформації, що реалізовані в АІС МОЗ України;
11) відомості про взаємодію з органами Служби безпеки України та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в інформаційній сфері;
12) відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту службової (конфіденційної) інформації щодо об’єкта інформаційної діяльності, інформаційної (автоматизованої), телекомунікаційної чи інформаційно-телекомунікаційної системи, де циркулює службова (конфіденційна) інформація.
8. План-графік проведення документальних перевірок об’єктів з особливим режимом роботи.
9. Відомості, отримані в процесі службового розслідування (перевірки) щодо порушень антикорупційного законодавства до моменту прийняття рішення за результатами такого службового розслідування (перевірки).
10. Відомості щодо оформлення та надання допуску до особливих робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1997 року № 1471 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання»
11. Опис процедур фізичного захисту місць, де є радіоактивний матеріал, починаючи з визначення і проектування системи фізичного захисту.
12. План забезпечення фізичного захисту джерел іонізуючого випромінювання (далі – ДІВ).
13. Порядок взаємодії персоналу об’єкта та охорони при здійсненні доступу персоналу до виконання робіт у місцях, що охороняються.
14. Опис конфігурації системи фізичного захисту ДІВ.
15. Відомості щодо оцінки стану фізичного захисту ДІВ, об’єктової проектної загрози.
16. Технічні креслення та інструкції щодо управління доступом на об’єкт, в окремо розташоване сховище радіоактивних матеріалів тощо.
17. Інформація про фізичну особу, яка вноситься в особову картку при оформленні допуску до виконання особливих робіт у сфері використання ядерної енергії.
18. Відомості щодо організації системи індикації біологічних патогенних агентів та здійснення оперативних дій при виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з використанням біологічних патогенних агентів.
19. Відомості щодо технічної документації на будівлі, у яких розміщені лабораторії, що працюють з біологічними патогенними агентами, плани-схеми лабораторних приміщень з визначенням місць сховищ біологічних патогенних агентів, руху персоналу та матеріалу.
20. Відомості щодо роботи з колекціями мікроорганізмів – дані з планування та звітності, кількості об’єктів зберігання, передавання культур.
21. Відомості щодо технологій подвійного призначення, що можуть бути застосовані у створенні бактеріологічної (біологічної) та токсичної зброї, якщо вони не становлять державної таємниці.
22. Відомості щодо термінів, маршрутів, обсягів перевезень біологічних патогенних агентів, якщо вони не становлять державної таємниці.
23. Відомості щодо організації діяльності (плани, звіти, доповідні записки), структури, матеріально-технічного забезпечення спеціалізованої протиепідемічної бригади, оперативних заходів при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру.
24. Відомості щодо штамів біологічних патогенних агентів, які зберігаються в лабораторіях закладів охорони здоров’я та науково-дослідних інститутів, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України та Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
25. Відомості щодо знезараження, утилізації та знищення продуктів біотехнологій та лабораторних відходів в лабораторіях закладів охорони здоров’я та науково-дослідних інститутів, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України та Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
26. Відомості про наявність ДІВ у закладі охорони здоров’я, крім генеруючих пристроїв.
В.о. директора Департаменту
інформаційно-організаційного
та документального
забезпечення
Р. Лихотоп
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
06.05.2014 № 299
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2014 р.
за № 560/25337
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство охорони здоров’я України
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації коштів на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є МОЗ України, та передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок.
2. При отриманні для виконання запиту на публічну інформацію (далі - Запит) посадові особи МОЗ України, відповідальні за виконання Запиту в структурних підрозділах МОЗ України (далі - Виконавець), аналізують публічну інформацію, яку необхідно надати запитувачу. Якщо виконання Запиту передбачає надання копій відповідних документів, Виконавець проводить підрахунок кількості аркушів документа, які необхідно копіювати або друкувати.
3. Документи за Запитом надаються безкоштовно в таких випадках:
при наданні особі інформації про неї;
при наданні інформації, що становить суспільний інтерес;
якщо задоволення Запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок.
4. Сканування (переведення в електронну форму) документів не є способом виготовлення копій документів, тому розпорядник інформації не може стягувати із запитувачів інформації плату за сканування документів.
5. Якщо задоволення Запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач інформації зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання або друк. Розмір фактичних витрат визначається МОЗ України у розмірі норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за Запитом, встановлених Кабінетом Міністрів України.
6. Норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за Запитом:
Послуга, що надається
|
Норми витрат
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
не більше ніж 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
не більше ніж 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки
|
1) в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за Запитом обсягом більш як 10 сторінок Виконавець подає заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за Запитом, до підрозділу МОЗ України з питань бухгалтерського обліку за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
2) на підставі отриманої заявки підрозділ МОЗ України з питань бухгалтерського обліку протягом одного робочого дня виписує рахунок для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за Запитом (далі - Рахунок), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку і передає його структурному підрозділу МОЗ України, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення запитувачу інформації;
3) розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів;
4) оплата Рахунку здійснюється у будь-якій банківській установі, зручній для запитувача інформації;
5) не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок МОЗ України підрозділ МОЗ України з питань бухгалтерського обліку передає копію виписки з реєстраційного рахунку, на який зараховано кошти, завірену відповідальною особою МОЗ України з питань бухгалтерського обліку (з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати), Виконавцю.
7. Документи щодо запитуваної інформації надаються запитувачу протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати.
В.о. директора Департаменту
інформаційно-організаційного
та документального
забезпечення
Р. Лихотоп
Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом
на публічну інформацію, розпорядником
якої є Міністерство охорони
здоров’я України
(підпункт 1 пункту 6)
Найменування структурного підрозділу
МОЗ України з питань
бухгалтерського обліку
ЗАЯВКА № ________
від "___" ____________ 20__ року
на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(назва документа)
_________________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
|
|
|
Послуга, що надається
|
Вартість виготовлення 1 арк., грн
|
Кількість аркушів
|
Копіювання або друк копій документів (в тому числі двосторонній друк)
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець
|
|
|
______________________
(посада)
|
_________
(підпис)
|
_____________________
(П.І.Б.)
|
Керівник структурного підрозділу,
у якому знаходиться
запитувана інформація
|
|
|
______________________
(посада)
|
_________
(підпис)
|
_____________________
(П.І.Б.)
|
Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом
на публічну інформацію, розпорядником
якої є Міністерство охорони
здоров’я України
(підпункт 2 пункту 6)
Код за ЄДРПОУ___________________
МФО банку_______________________
Реєстраційний рахунок______________
Отримувач - МОЗ України
м. Київ, вул. Грушевського, 7
Платник __________________________
РАХУНОК № ___________
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(назва документа)
_______________________________________________________________________
Найменування
|
Вартість виготовлення 1 арк., грн
|
Кількість аркушів
|
Ціна, грн
|
Відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є МОЗ України
|
|
|
|
Усього до сплати _____________________________________________________________
(сума словами)
_________________________________________________________ грн ____________ коп.
Виконавець
|
|
|
______________________
(посада)
|
_________
(підпис)
|
_____________________
(П.І.Б.)
|