ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
27.12.2017 № 1473
ЗМІНИ
до Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення
1. Пункт 1.1 розділу І викласти в такій редакції:
«1.1. Цю Процедуру розроблено відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».».
2. У пункті 2.2 розділу ІІ:
1) у підпункті 1 слово «базовий» замінити словом «звітний»;
2) підпункт 3 викласти в такій редакції:
«3) копії звітності за попередній до базового та звітний періоди:
форму № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затверджену наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);
форми державних статистичних спостережень щодо діяльності підприємств № 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства» та № 1-підприємництво (коротка) (річна) «Структурне обстеження підприємства», затверджені наказом Державної служби статистики України від 24 червня 2016 року № 97;
форму № 2-інвестиції (річна) «Капітальні інвестиції, вибуття й амортизація активів», затверджену наказом Державної служби статистики України від 05 серпня 2014 року № 225;
форму № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці», затверджену наказом Державної служби статистики України від 10 червня 2016 року № 90;»;
3) у підпункті 6:
абзац другий після слова «водовідведення» доповнити знаком та словами «, погоджений органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади»;
після абзацу п’ятнадцятого доповнити новими абзацами шістнадцятим - дев’ятнадцятим такого змісту:
«розрахунок компенсації витрат на придбання електричної енергії для формування тарифів на централізоване водопостачання (додаток 17);
розрахунок компенсації витрат на придбання електричної енергії для формування тарифів на централізоване водовідведення (додаток 18);
розрахунок компенсації витрат зі сплати податків та зборів (додаток 19);
розрахунок компенсації витрат на оплату праці (додаток 20);»;
4) доповнити новим підпунктом такого змісту:
«8) протокол проведення відкритого обговорення (відкритого слухання) питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання та/або водовідведення.».
3. Пункт 5.2 розділу V викласти в такій редакції:
«5.2. Постанови НКРЕКП про встановлення тарифів набирають чинності з дня, наступного за днем їх опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті «Урядовий кур’єр», але не раніше ніж через 15 днів з моменту їх прийняття. Заявник забезпечує інформування споживачів про зміну тарифів не менше ніж за 15 днів до введення їх у дію.».
4. У додатку 1 до Процедури:
1) рядок 3 таблиці виключити.
У зв’язку з цим рядки 4-10 вважати відповідно рядками 3-9;
2) у рядку 7 таблиці цифри «16» замінити цифрами «20»;
3) доповнити таблицю новим рядком такого змісту:
«
10
|
Протокол проведення відкритого обговорення (відкритого слухання) питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання та/або водовідведення
|
(стор. _ - __)
|
».
5. У додатку 2 до Процедури слова «суб’єкта господарювання» замінити словом «ліцензіата».
6. Додаток 3 до Процедури викласти в новій редакції, що додається.
7. У додатках 4-14 до Процедури стовпчик «Код рядка» виключити.
8. У додатку 4 до Процедури:
1) стовпчик «базовий період ____ рік» таблиці замінити стовпчиком «звітний період з ____ по _____»;
2) доповнити таблицю після рядка 1.1.3 новими рядками 1.1.4 та 1.1.5 такого змісту:
«
1.1.4
|
витрати на реагенти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.5
|
матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси (ремонти)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
».
У зв’язку з цим рядок 1.1.4 вважати рядком 1.1.6;
3) у рядку 1.3.2 таблиці слова «амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних з наданням послуги» замінити словами «амортизація необоротних активів виробничого призначення»;
4) рядок 1.3.3 таблиці після слова «витрати» доповнити знаками та словами «, у тому числі:»;
5) доповнити таблицю після рядка 1.3.3 новими рядками 1.3.3.1 та 1.3.3.2 такого змісту:
«
1.3.3.1
|
послуги сторонніх організацій з ремонтів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.3.2
|
решта прямих витрат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
»;
6) доповнити таблицю після рядка 7.2.4 новим рядком 8 такого змісту:
«
Рядок 8
».
У зв’язку з цим рядки 8-10 вважати відповідно рядками 9-11.
9. У додатку 5 до Процедури:
1) доповнити таблицю після рядка 1.1.3 новими рядками 1.1.4 та 1.1.5 такого змісту:
«
1.1.4
|
витрати на реагенти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.5
|
матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси (ремонти)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
».
У зв’язку з цим рядок 1.1.4 вважати рядком 1.1.6;
2) у рядку 1.3.2 таблиці слова «амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних з наданням послуги» замінити словами «амортизація необоротних активів виробничого призначення»;
3) рядок 1.3.3 таблиці після слова «витрати» доповнити знаками та словами «, у тому числі:»;
4) доповнити таблицю після рядка 1.3.3 новими рядками 1.3.3.1 та 1.3.3.2 такого змісту:
«
1.3.3.1
|
послуги сторонніх організацій з ремонтів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.3.2
|
решта прямих витрат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
»;
5) доповнити додаток словами:
«
Керівник _________________________
(підпис керівника (власника))
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Головний бухгалтер ________________
(підпис головного бухгалтера)
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Виконавець ________ ______________
(підпис виконавця) (ініціали, прізвище виконавця)
|
_______________ _________
номер телефону електронна
адреса виконавця
|
10. У додатку 6 до Процедури:
1) стовпчик «базовий період ____ рік» таблиці замінити стовпчиком «звітний період з ____ по _____»;
2) у рядку 1.1.1 таблиці слова «послуги сторонніх підприємств з очистки стоків» замінити словами «очищення власних стічних вод іншими суб’єктами господарювання»;
3) доповнити таблицю після рядка 1.1.2 новими рядками 1.1.3 та 1.1.4 такого змісту:
«
1.1.3
|
витрати на реагенти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.4
|
матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси (ремонти)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
».
У зв’язку з цим рядок 1.1.3 вважати рядком 1.1.5;
4) у рядку 1.3.2 таблиці слова «амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних з наданням послуги» замінити словами «амортизація необоротних активів виробничого призначення»;
5) рядок 1.3.3 таблиці після слова «витрати» доповнити знаками та словами «, у тому числі:»;
6) доповнити таблицю після рядка 1.3.3 новими рядками 1.3.3.1 та 1.3.3.2 такого змісту:
«
1.3.3.1
|
послуги сторонніх організацій з ремонтів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.3.2
|
решта прямих витрат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
»;
7) доповнити таблицю після рядка 7.2.4 новим рядком 8 такого змісту:
«
Рядок 8
»;
У зв’язку з цим рядки 8-10 вважати відповідно рядками 9-11.
11. У додатку 7 до Процедури:
1) у рядку 1.1.1 таблиці слова «покупна вода» замінити словами «очищення власних стічних вод іншими суб’єктами господарювання»;
2) рядки 1.1.2-1.1.4 таблиці викласти в такій редакції:
«
1.1.2
|
електроенергія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.3
|
витрати на реагенти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.4
|
матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси (ремонти)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
».
3) рядок 1.3.3 таблиці після слова «витрати» доповнити знаками та словами «, у тому числі:»;
4) доповнити таблицю після рядка 1.3.3 новими рядками 1.3.3.1 та 1.3.3.2 такого змісту:
«
1.3.3.1
|
послуги сторонніх організацій з ремонтів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.3.2
|
решта прямих витрат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
»;
5) доповнити додаток 7 до Процедури словами:
«
Керівник _________________________
(підпис керівника (власника))
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Головний бухгалтер ________________
(підпис головного бухгалтера)
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Виконавець ________ ______________
(підпис виконавця) (ініціали, прізвище виконавця)
|
_______________ _________
номер телефону електронна
адреса виконавця
|
».
12. Доповнити додаток 8 до Процедури словами:
Керівник _________________________
(підпис керівника (власника))
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Виконавець ________ ______________
(підпис виконавця) (ініціали, прізвище виконавця)
|
_______________ _________
номер телефону електронна
адреса виконавця
|
13. У додатку 9 до Процедури:
1) у рядку 2 таблиці слова «Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничного, лінійного) призначення» замінити словами «Амортизація необоротних активів загальновиробничого призначення»;
2) рядок 15.1 таблиці викласти в такій редакції:
«
15.1
|
внески на регулювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
».
14. У додатку 10 до Процедури в рядку 8 таблиці слова «Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України» замінити словами «Амортизація необоротних активів загальногосподарського призначення».
15. У додатку 11 до Процедури в рядку 5 таблиці слова «Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті послуг з централізованого водопостачання та водовідведення» замінити словами «Амортизація необоротних активів».
16. У додатках 9-14 до Процедури стовпчик «Фактично, базовий період ____ рік» замінити стовпчиком «Фактично, звітний період з ______ по ______».
17. У додатку 15 до Процедури:
1) стовпчик «Базовий період (факт.)» замінити стовпчиком «Звітний період з ________ по______ (факт.)»;
2) таблицю після рядка «Витрати на оплату праці в повній собівартості, усього, тис. грн, у т. ч. віднесені до:» доповнити новим рядком такого змісту:
«
»;
3) таблицю після рядка «витрат на збут, тис. грн» доповнити новим рядком такого змісту:
«
Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, тис. грн
|
|
|
|
|
»;
4) таблицю після рядка «Витрати на електроенергію в повній собівартості, усього, тис. грн» доповнити двома новими рядками такого змісту:
«
Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів, тис. грн
|
|
|
|
|
Витрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів та інших, передбачених законодавством, обов’язкових платежів, тис. грн
|
|
|
|
|
».
18. У додатку 16 до Процедури:
1) стовпчик «Базовий період (факт.)» замінити стовпчиком «Звітний період з ________ по______ (факт.)»;
2) таблицю після рядка «Витрати на оплату праці в повній собівартості, усього, тис. грн, у т.ч. віднесені до:» доповнити новим рядком такого змісту:
«
»;
3) таблицю після рядка «витрат на збут, тис. грн» доповнити новим рядком такого змісту:
«
Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, тис. грн
|
|
|
|
|
»;
4) таблицю після рядка «Витрати на електроенергію в повній собівартості, усього, тис. грн» доповнити двома новими рядками такого змісту:
«
Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів, тис. грн
|
|
|
|
|
Витрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів, тис. грн
|
|
|
|
|
».
19. У додатках 2, 4-6, 8-16 до Процедури слова та знаки «М.П. (за наявності)» виключити.
20. Доповнити додатки 4, 6, 9-16 до Процедури словами:
«
Головний бухгалтер ________________
(підпис головного бухгалтера)
|
__________________________
(ініціали, прізвище)
|
Виконавець ________ ______________
(підпис виконавця) (ініціали, прізвище виконавця)
|
_______________ _________
номер телефону електронна
адреса виконавця
|
».
21. Доповнити Процедуру новими додатками 17-20, що додаються.
Директор Департаменту
із регулювання відносин
у сфері централізованого
водопостачання
та водовідведення
А Чумак