Наказом Мін’юсту внесено зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації.
Наразі діє
Набрання чинності 22.07.2016
Тип документа
Наказ
Номер документа
1916/5
Дата затвердження
13.07.2016
Дата вступу в дію
22.07.2016
Суб'єкт нормотворчості
Міністерство юстиції України
Галузі
Адміністративне право
Наказом Мін’юсту внесено зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації.
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.07.2016 № 1916/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
18 липня 2016 р. за № 975/29105
Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації
Відповідно до пунктів 3, 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації, що додаються.
2. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр
Павло ПЕТРЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
13 липня 2016 року № 1916/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
18 липня 2016 року за № 975/29105
ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів
Міністерства юстиції України
у сфері державної реєстрації
1. Пункт 3 розділу ІІ Положення про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2016 року № 37/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2016 року за № 42/28172, доповнити новими абзацами такого змісту:
«У разі відсутності Голови комісії та заступника Голови комісії обов’язки Голови комісії виконує один з членів комісії, що обирається комісією за поданням її секретаря.
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один з членів комісії, що обирається за поданням Голови комісії або заступника Голови комісії.».
2. Пункт 4 розділу ІІ Положення про Комісію з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2016 року № 37/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2016 року за № 43/28173, доповнити новими абзацами такого змісту:
«У разі відсутності Голови комісії та заступника Голови комісії обов’язки Голови комісії виконує один з членів комісії, що обирається комісією за поданням її секретаря.
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один з членів комісії, що обирається за поданням Голови комісії або заступника Голови комісії.».
Директор Департаменту
приватного права
О.М. Ференс
Підписатися на Uteka:
Про нас:
Партнери:
© 2014-2024