Щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році
Наразі діє
Набрання чинності 20.08.2021
Тип документа
Номер документа
870
Дата затвердження
18.08.2021
Дата вступу в дію
20.08.2021
Суб'єкт нормотворчості
Кабінет Міністрів України
Галузі
Адміністративне право
Щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 серпня 2021 р. N 870
Київ
Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2021 р. N 339
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на 2021 рік на розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізацію і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я та Порядку здійснення заходів щодо забезпечення розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2021 р. N 339 "Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році" (Офіційний вісник України, 2021 р., N 33, ст. 1917), - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 р. N 696, зміни, що додаються.
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 2021 р. N 870
ЗМІНИ,
що вносяться до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2021 р. N 339
1. У Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на 2021 рік на розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізацію і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я:
1) абзац восьмий пункту 2 після слів "забезпечення опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах, в яких розміщені відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, обладнанням" доповнити словами ", забезпечення оснащення лабораторним обладнанням експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу";
2) пункт 3 після абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
"забезпечення оснащення лабораторним обладнанням, лабораторно-інформаційною системою та комп'ютеризованими робочими місцями працівників експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу;".
У зв'язку з цим абзаци шостий і сьомий вважати відповідно абзацами сьомим і восьмим.
2. У Порядку здійснення заходів щодо забезпечення розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році:
1) абзац сьомий пункту 2 викласти в такій редакції:
"замовник - державне підприємство "Медичні закупівлі України" в частині закупівель спеціалізованого санітарного транспорту, манекенів, обладнання для опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах, в яких розміщені відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, лабораторного обладнання для експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу.";
2) у пункті 7:
абзац перший викласти в такій редакції:
"7. Замовник формує технічне завдання закупівель спеціалізованого санітарного транспорту відповідно до затверджених МОЗ медико-технічних вимог до товарів, які є предметом закупівлі, та здійснює закупівлі спеціалізованого санітарного транспорту згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" та відповідно до:";
в абзаці шостому слово "конкурентних" виключити;
3) в абзаці другому пунктів 18 і 27 слово "конкурентних" виключити;
4) доповнити Порядок пунктами 35 - 39 такого змісту:
"35. Кошти для забезпечення оснащення лабораторним обладнанням, лабораторно-інформаційною системою та комп'ютеризованими робочими місцями працівників експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу спрямовуються на закупівлю лабораторного обладнання, а також лабораторно-інформаційної системи та комп'ютеризованих робочих місць працівників зазначених центрів.
Експертним та регіональними центрами неонатального скринінгу повинні бути вжиті заходи щодо забезпечення захисту інформації в лабораторно-інформаційній системі.
36. Перелік установ державної та/або комунальної форми власності, які виконують функції експертного та регіонального центрів неонатального скринінгу, критерії відбору установ, які виконують функції експертного та регіонального центрів неонатального скринінгу, перелік лабораторного обладнання, перелік обладнання, необхідного для оснащення робочих місць працівників експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу, критерії відбору установ, які виконують функції експертного та регіонального центрів неонатального скринінгу, визначаються МОЗ.
37. Замовник на закупівлю лабораторного обладнання формує технічне завдання відповідно до затверджених МОЗ медико-технічних вимог до товарів, які є предметом закупівлі, та здійснює закупівлю лабораторного обладнання в установленому Законом України "Про публічні закупівлі" порядку.
Оголошення про проведення процедур закупівель здійснюється замовником на закупівлі лабораторного обладнання протягом 10 календарних днів після доведення МОЗ до такого замовника медико-технічних вимог до товарів, які є предметом закупівлі.
МОЗ здійснює закупівлю лабораторно-інформаційної системи та комп'ютеризованих робочих місць працівників експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу в установленому Законом України "Про публічні закупівлі" порядку.
Попередня оплата товарів і послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.
38. Замовник на закупівлю лабораторного обладнання у разі наявної економії бюджетних коштів інформує про таку економію МОЗ, яке приймає рішення про можливість проведення додаткової закупівлі за напрямами, визначеними у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на 2021 рік на розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізацію і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2021 р. N 339 "Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році" (Офіційний вісник України, 2021 р., N 33, ст. 1917).
39. МОЗ здійснює розподіл лабораторного обладнання, лабораторно-інформаційних систем, комп'ютеризованих робочих місць працівників експертного та регіональних центрів неонатального скринінгу, закуплених у межах бюджетних призначень, між визначеними ним експертним та регіональними центрами неонатального скринінгу.
У разі закупівлі лабораторного обладнання у кількості меншій, ніж це передбачено доведеною до замовника потребою в закупівлі обладнання, МОЗ проводить додатковий аналіз потреби у встановленні обладнання з урахуванням готовності матеріально-технічної бази - приміщень щодо встановлення та експлуатації такого обладнання, а також наявності персоналу, підготовленого до роботи з таким обладнанням, та за його результатами здійснює розподіл закупленого обладнання.".
____________